سلیتی گفت: خدماتی که شعب ما در سراسر کشور در کارگزاری‌ها انجام می‌دهند، در شعب بانک‌‌ها هم این خدمات قابل ارائه خواهد بود.

هزینه ارائه خدمات با کارگذاری هابه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر سلیتی مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی گفت: با مساعدت مدیران بانک و همکاران ما در بانک کشاورزی در هر یک از شعب این بانک، یک شعبه کارگزاری ایجاد خواهیم کرد. همچنین کلیه خدماتی که شعب ما در سراسر کشور در کارگزاری‌ها انجام می‌دهند در شعب بانک‌ها هم این خدمات قابل ارائه خواهد بود.

او تصریح کرد: برخی از مردم با مراجعه به پیشخوان‌ها و نه کارگزاری‌ها قرارداد بسته‌اند، در حال حاضر اگر متقاضیان خدمات کارگزاری به شعب بانک مراجعه کنند تلاش خواهیم کرد که به مشتریان جدید هم خدماتی را ارائه  دهیم که بقیه کارگزاری‌ها آن را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی درباره هزینه ارائه این خدمات به متقاضیان گفت: ارائه این خدمات بدون شک هزینه دارد، ولی این هزینه را کارگزاری‌ها تقبل کرده‌اند؛ به این ترتیب اگر مشتری، شرکت کارگزاری بانک کشاورزی را انتحاب کند؛ ابتدا با عضویت در کارگزاری بانک کشاورزی و بعد با اولین تراکنش این هزینه در حساب بستانکاری او ثبت می‌شود و در نتیجه خدمات رایگان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار