ماموران نیروی انتظامی ۲۷ واحد صنفی متخلف در شهر‌های جویبار، کلاردشت و محمودآباد پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در اجرای طرح نظارت و کنترل واحد‌های صنفی، ماموران اداره نظارت براماکن عمومی این فرماندهی از واحد‌های صنفی عرضه کننده محصولات غذایی و بهداشتی این شهرستان بازدید کردند.

او افزود: در اجرای این طرح ۸ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و مقررات انتظامی پلمپ شد.

پلمب سفره خانه‌های سنتی متخلف در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از ۳۰ واحد صنفی و خدماتی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عزیزی از پلمب ۷ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب واحد‌های صنفی و اقامتی متخلف در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد، گفت: به منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی طرح نظارت بر واحد‌های صنفی و اقامتی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح ۹ واحد صنفی را به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی، قوانین صنفی و انتظامی پلمب کردند.

سرهنگ حسین زاده از پلمب ۳ واحد اقامتی به دلیل عدم رعایت ضوابط قانونی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.