حجت‌الاسلام عزت زمانی گفت: طرح تبلیغ محله‌ها با اعزام بیش از ۸۰۰ مبلغ دینی با محوریت ۱۱۰ مسجد قم توسط قرارگاه جهاد اجتماعی نور در حال اجرا است.

فعالیت ۸۰۰ مبلغ دینی با محوریت ۱۱۰ مسجد قم در روز‌های کرونایی در حال اجرا استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال با توجه به اینکه اجتماعات انسانی در ماه مبارک رمضان در مساجد با محدودیت‌هایی مواجه است، خدمات تبلیغی در محله‌ها و با مراجعه مبلغان دینی به منازل شهروندان ارائه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: ۴۵ برنامه برای این طرح پیش بینی شده که تقدیر از روزه اولی‌ها، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، ترویج محفل‌های قرآنی خانگی، برگزاری مسابقات قرآنی، ایجاد شبکه همدلی و ارتباط مجازی با نمازگزاران و همسایه‌های مساجد، ایجاد بازارچه محلی غیرحضوری، برگزاری مراسم معنوی در فضای باز محله‌ها، عیادت از خانواده بیماران و متوفیان، ارائه مشاوره خانواده و… از جمله آن‌هاست.

حجت الاسلام عزت زمانی شعار این طرح را «هر خانه، یک مبلغ» ذکر کرد و افزود: بیش از ۸۰۰ مبلغ دینی در قالب ۲۰ گروه جهادی تبلیغی با محوریت ۱۱۰ مسجد فعالیت می‌کنند و حدود ۲۰ هزار خانوار اطراف مساجد از خدمات این طرح بهره‌مند می‌شوند.

او با بیان اینکه برای همه گروه‌های سنی برنامه‌هایی پیش بینی شده، تصریح کرد: بر اساس این طرح، ۱۰ برنامه در فضای مسجد و بدون برقراری اجتماع انسانی، ۱۰ برنامه در منازل شهروندان و ۲۵ برنامه در فضای باز محله در حال اجراست.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ، طرح تبلیغ محله‌ها به صورت مردمی و با مشارکت اهالی محل اجرا می‌شود و بیشتر هزینه‌های این طرح را خیرین محله‌ها پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار