برای اجرای طرح بوم گردی و کمپینگ عشایری در کهگیلویه وبویراحمد از صد میلیون تا ۲ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مجید صفائی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویر احمد در بازدید از منطقه گردشگری دشت لاله‌های واژگون، واحد‌های بوم گردی و کمپ عشایری منطقه تسوج شهرستان چرام گفت: این منطقه پتانسیل گردشگری خاص و منحصر به فردی دارد.

مجید صفائی هدف از سفر خود به این منطقه را شناسایی ظرفیت‌های گردشگری منطقه عنوان کرد و افزود: دشت لاله‌های واژگون در سال‌های گذشته به ثبت ملی رسیده و برای حمایت سرمایه گذاران این طر‌حها آمادگی کامل داریم.

او بیان کرد: به تمام سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در زمینه بوم گردی و احداث کمپ عشایری در این منطقه را دارند تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود.

صفائی گفت: برای اجرای طرح بوم گردی از صد میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان و در زمینه ایجاد کمپینگ عشایری از ۵۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

او گفت: به عشایر منطقه نیز در صورتی که آمادگی راه اندازی کارگاه‌های صنایع دستی داشته باشند از ۱۵ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره کم پرداخت می‌شود.

صفائی با بیان اینکه تاکنون ۶ واحد بوم گردی در استان ایجاد شده است، افزود: تا پایان امسال ۱۵ واحد بوم گردی در کهگیلویه وبویراحمد ایجاد می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: تصمیم داریم با معرفی منطقه گردشگری آبشار المون و جذب سرمایه گذار، این منطقه را به یکی از قطب‌های گردشگر پذیر استان تبدیل کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.