جانشین فرمانده انتظامی میناب از ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به کشور‌های حاشیه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، جانشین فرمانده انتظامی میناب گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اطلاع از قاچاق فرآورده‌های نفتی توسط نیسان‌های ویژه حمل سوخت با مخازن ۲ هزار لیتری به خور بندزرک و تخلیه آن در مشک‌هایی معروف به مشک ماری و انتقال آن به کشور‌های حاشیه خلیج فارس موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

نادر کریمی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضایی، شب گذشته با تشکیل یک تیم منسجم به محل اعزام شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران و تنگ دیدن عرصه بر خود از طریق دریا از محل متواری شدند.

او گفت:در بازرسی از محل ۲ مشک ماری حاوی بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، یک فروند شناور، ۵ دستگاه خودروی نیسان فاقد پلاک در حال تخلیه سوخت به همراه ۱۲ دستگاه موتور پمپ توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی میناب با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله سوخت و شناور توقیف شده ۳ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال است، افزود: سوخت‌های قاچاق به شرکت نفت تحویل داده شد.

سرهنگ کریمی گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.