۲ طرح اشتغال زایی دیگر از سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی شیروان، کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مرآتی فرماندار شیروان گفت  : با کلنگ زنی طرح‌های گاوداری ۱۰ هزار رأسی، گلخانه و مرکز تجاری و توریستی بیگان، حجم سرمایه گذاری جدید در شیروان به هزار میلیارد تومان می‌رسد.

به گفته مرآتی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هفته دیگر کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع تجاری و گردشگری بیگان با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان به زمین خواهد خورد.

او  تصریح کرد: همچنین هفته آینده با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر جهاد کشاورزی کلنگ ساخت ۱۰۰ هکتار گلخانه هیدروپونیک در شیروان به زمین خواهد خورد که در هر دوی این پروژه ها، موسسه مالی و اعتباری «ملل» به عنوان سرمایه گذار اصلی حضور خواهد داشت.

او افزود :  با بهره برداری از این پروژه‌ها جهش تولید را در شهرستان خواهیم داشت و همچنین تحول خوبی در زمینه اشتغال ایجاد می‌شود و بیش از هزار شغل به صورت مستقیم و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

مرآتی گفت :  فاز اول پروژه گاوداری ۱۰ هزار رأسی در بهمن امسال و در سال آینده نیز فاز اول پروژه‌های گلخانه و مرکز تجاری بیگان را به بهره برداری برسانیم.

 

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.