محسن احمد زاده معلم جوان کلاس سوم دبستان در بندر امام حسن دیلم یادگاری از جنس حلالیت خواهی و توصیه‌های دلسوزانه به دانش آموزانش هدیه داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن احمدزاده سرباز معلم ۲۷ ساله‌ای است که سال تحصیلی کنونی دومین و آخرین سال خدمتش در این لباس بود.

او امسال هم در پایه سوم دبستان در بندر امام حسن شهرستان دیلم تدریس کرد و حالا که پایان سال تحصیلی است تصمیم گرفت مانند پارسال به ۲۲ شاگردش یادگاری بدهد؛ یادگاری از جنس حلالیت خواهی و دلسوزی‌های معلمانه.

او در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پارسال زمانی که سال تحصیلی رو به پایان بود متنی را نوشته و به همه دانش آموزانم دادم و از آنها خواستم تا اگر از من دلخوری دارند مرا حلال کنند و نوشتم هر کاری که انجام دادم برای آینده آنها بوده است.

این معلم جوان ادامه داد: در ادامه متن به دانش آموزانم توصیه کردم که در فراز و نشیب زندگی خدا را به یاد داشته باشند، از مشکلات نهراسند و خود را برای کسب درجات بالا آماده کنند.

او افزود: امسال هم این متن را تهیه کردم و با توجه به اینکه مدارس به علت شرایط کرونایی تعطیلند آن را به دست یکی از والدین رساندم تا به بچه‌ها برساند.

احمدزاده گفت: امیدوارم دانش آموزانم این یادگاری را نگه دارند و در زندگی موفق باشند.

این معلم جوان ساکن گناوه است و محل کار با محل زندگی‌اش ۳۵ کیلومتری فاصله دارد.احمدزاده به معلمی علاقه‌مند است و دوست دارد اگر شرایطش فراهم شود در همین زمینه مشغول به کار شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۰:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
استخدام شدی رفت، انشاءالله
خوش اومدی همکار
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۹:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به این معلم اهل دین و اخرت، در عصری که همه حتی. والدین دغدغه ی دانشگاه و دکتر مهندس شدن و موفقیهای علمی را مدام به بچه ها دیکته میکنند.. ایشون با این یادگاری قشنگشون و تاکید بر حللال کردن بچه ها،، اول و موکدا خوب بودن و انسانیت و عدم ازار رسانی به مردم رو اموزش میدن تا بچه ها هم بدانند درس به تنهایی، و در راس، اهمیت ندارد و واجب تر از درس و در الویت، انسانیت و رعایت حقوق دیگران مهم است.. احسنت معلم جوان ولی ریزبین در اموزش بچه ها،، خسته نباشید... برقرار و مانا و سلامت باشید
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۲:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هنوزم هستن آدمهایی که با عشق کارشون رو انجام میدن،
Iran (Islamic Republic of)
ن،علی آبادی
۱۱:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آفرین به این معلم دلسوزو بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۵:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من معلمی با 21 سال سابقه هستم و از تهران گرفته تا روستاهای دورافتاده مرزی غرب کشور در ایلام تدریس کرده ام، با معلمان بسیاری همکار بوده ام و از آنها چیزهای بسیاری فرا گرفته ام، این معلم دلسوز واقعا شایسته این است که در سیستم آموزشی این مملکت بکار گرفته شود تا با این عشق و روحیه در خدمت فرزندان این مرز و بوم باشد، من به ایشان دست مریزاد میگویم و از خداوند برایشان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۱:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکی از قشنگ ترین چیز هایی که دیدم....باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
الهام دشتی رحمت ابادی
۱۸:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت ب روح لطیف این بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۱:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
هزار افرین بر خلاقیت شما معلم کوشا .....باید سیستم از اینگونه معلمان تقدیر کند چون درس زندگی را به کودکان می اموزد ...به امید انروز ...ایا گوش شنوا و چشم بینایی هست ....؟؟؟؟؟!!!!