رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۵ میلیارد ریال کالا‌های اساسی احتکار شده در فنوج خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج با شناسایی سه انبار کالا‌های احتکار شده پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار ۵۱ تن برنج، ۸ تن شکر، ۴ تن و ۹۵۲ لیتر روغن مایع و جامد، ۳ تن و ۷۵۰ کیلوگرم عدس، ۱۱ هزار و ۹۴۰ قوطی یک کیلوگرمی رب احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به پلمپ انبار‌ها خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش بدهند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان چابهاراز توقیف یک دستگاه تریلی کشنده اسکانیا با ۲۴ تن سیمان قاچاق خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم گفت: عصر روز گذشته مأموران ایست و بازرسی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار به جکیگور" به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار سیمان مشکوک شدند.

او ادامه داد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۲۴ تن سیمان قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: کارشناسان گمرگ ارزش این محموله قاچاق را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کیخا مقدم با اشاره به توقیف تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار