جهانپور گفت: استان لرستان و تا حدی کرمانشاه و سیستان‌وبلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ۱۸۰۶ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته، فقط ۳۴۰ مورد مربوط به موارد بستری بوده که کمترین آمار در ۲ ماه گذشته است.

او ادامه داد: استان خوزستان با اقدامات خوبی که انجام گرفته است ظرف روز‌های آتی وضعیت بهتری خواهد داشت، اما وضعیت در این استان همچنان قرمز است. بقیه استان‌ها وضعیت باثباتی دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: استان لرستان و تا حدی استان‌های کرمانشاه و سیستان‌وبلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند و به مردم می‌گوییم مراعات کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۱۶:۴۶ ۲۷ تير ۱۳۹۹
سلام آخرش نفهمیدیم وضعیت قرمز بدتره یا وضعیت هشدار لطفاً همین رو توضیح بدید واسمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
از مردم عزیز خوزستان و اصفهان که هرسال با گرم شدن هوا در این مناطق بیشترین سفر را به چهارمحال وبختیاری دارند خواهشمندیم امسال به دلیل شیوع کرونا مسافرت کمتری به این استان داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا به دین به پیغمبر قسم این مردم رعایت نمیکنن چرا به بهای یه مشت آدم بی فرهنگ که بخدا یک چهارم مردم رعایت نمیکنن همه زدن به مسافرت خوشا بحالشون قبلا سه ماه تابستون تعطیل بودن الان شوده هفت ماه تعطیلی از قبل از عید بابا گناه ماها چیه که این همه مسافر میادش نصفشون مریضن بدونه هیچ ایستگاه کنترلی جلوی استانها نیستش هرچی مریضه ریختن توی شمال رشت و انزلی و لاهیجان بابا گناه ما چیه آقای دکتر نمکی آقای روحانی چرا تمام راههای استانهارو نمیبندید این حدقل کاریه که میتونید بکنید جلویه این مریضی رو بگیرین آقا تنها راهشه اینکه هرکسی توی شهر خودش بمونه این تنها راهیکه بتونیم کنترلش کنیم تا بدتر نشوده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا لرستان خیلی وضعیتش خرابه روزی نزدیک به دویست نفر مبتلا میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای جهانپور لطفا بدید دستور بدن تا پایان تابستون کلیه ترددهای استانی رو ممنوع کنن این حدقل کاریکه بتونید بکنید جلوی کرونا رو به هرشهردیگه ای بکنید با این همه مسافر بی فکر
آخرین اخبار