مرد کره‌ای مدت پنج سال است که تمرینات ورزشی عجیبی را با تنه درخت انجام میدهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش تلویزیون کره جنوبی تصاویری از برنامه ورزشی یک مرد کفاش را نشان داد که دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

این مرد مدت پنج سال است که به طرز عجیبی با یک تنه درخت سعی در ورزیده کردن بدن خود دارد. او هر روز پیشانی و بدنش را به تنه درخت می‌کوبد تا به قول خودش قدرتمند شود. تمرین روزانه این مرد قبل از باز کردن مغازه اش ضربه زدن به درختی است که در همان حوالی قرار دارد. خبرنگاری که برای تهیه گزارش از تمرینات عجیب این مرد به محل رفته بود سعی داشت جلوی ضربات او را بگیرد، اما قهرمان داستان تاکید داشت که جای نگرانی نیست و این تمرینات کاملا عادی و معمولی است.

او پس از تمریناتش به مغازه می‌رود و جا‌های آسیب دیده را ضد عفونی می‌نماید. این مرد که نامی از او برده نشده در پاسخ به سوال خبرنگار که چرا چنین تمریناتی را انجام می‌دهد، گفت، در جوانی بوکسور بوده و بعد از تشکیل خانواده مجبور شده تا این ورزش را کنار بگذارد، چون هزینه و وقت کافی را نداشت در ضمن اظهار داشت که تمرینات او به کسی آسیبی نمی‌زند.


بیشتر بخوانید: لحظه دلهره آور سقوط دو چترباز


خبرنگار که نگران سلامتی مرد بود از او دعوت کرد تا به یک سالن بوکس برود و دوباره به این ورزش روی آورد و از عادت خطرناک روزانه اش دست بکشد. اما مرد امتناع کرد و گفت که تا سن ۶۵ سالگی به تمرینات ادامه خواهد داد. داستان عجیب این مرد در رسانه‌های اجتماعی کره جنوبی واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت و خیلی‌ها این تمرینات را نوعی خودآزاری تلقی کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار