فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ تن مواد اولیه ساخت پلاستیک قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد درحین گشت زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه خاور مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد خودرو حامل مقدار زیادی مواد اولیه ساخت پلاستیک فاقد هرگونه مدارک است، که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به همراه راننده اش به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد منتقل شد.

سردار محمدیان گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده تعداد ۴ کیسه ۷۵۰ کیلوگرمی در مجموع به مقدار ۳ هزار کیلوگرم مواد اولیه ساخت پلاستیک کشف شد.

او با اشاره به این که ارزش این محموله براساس برآورد کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده به همراه کالا تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

فرمانده انتظامی البرز با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص دپو و نگهداری هر گونه اموال قاچاق و احتکاری است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.