فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: ویروس کرونا بدون رعایت نکات بهداشتی در جامعه از بین نخواهد رفت و هر روز بیش از پیش گسترش می‌یابد.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مسلمانان گفت: ویروس کرونا بدون رعایت نکات بهداشتی در جامعه از بین نخواهد رفت و هر روز بیش از پیش گسترش یافته و تلفاتی بیشتری خواهیم داد.

او افزود: توجه نکردن لازم به این امر از سوی شهروندان، بویژه روزهای اخیر ، موجب گسترش و افزایش تلفات گردیده، که زحمات و سختی های آن را برای کادر پزشکی و درمانی ما صدچندان نموده است.

بیرانوند بیان داشت:  وضعیت شهرستان در روزهای آینده بستگی به عملکرد شهروندان و مسئولان داشته، اگر میخواهیم به وضعیت سفید دست یابیم بایستی نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شکل مطلوب و در حداکثر سطح توسط سایر مردم نجیب رعایت شده و انجام پذیرد ، ضمن آنکه مسئولان شهری به وظایف محوله توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا به نحو شایسته ای جامه عمل بپوشانند که اگر اینگونه عمل نشود ، مطمئناً به وضعیت قرمز خواهیم رسید و شرایط سختی پیش رو خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: تشکیل اکیپ های متشکل از بهداشت، بسیج، هلال احمر جهت رصد و پایش مبتلایان قرنطینه شده تا بهبودی کامل ، ایجاد آزمایشگاه مستقل با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان جهت انجام روزانه آزمایشات ، کنترل بیش از پیش مراکز پرتجمع نظیر پایانه های بنادر ، تشدید و کنترل بازار و صنوف از سوی اتحادیه ها و اداره اماکن نیروی انتظامی ، برخورد جدی و قضایی با برگزار کنندگان مراسمات فاتحه، عروسی و افطاری، نظارت دقیق تر بر ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی نسبت به اجرای دستورات صادره از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا ، می شود.

این مقام مسئول گفت: در خصوص ادامه تعطیلی و همچنین ایام عید سعید فطر در روزهای آتی آخرین تصمیمات و تمهیدات لازم را اتخاذ نموده، ضمن اینکه مجدداً ازعموم شهروندان عزیز تقاضا داریم نسبت به موارد بهداشتی و پزشکی و فاصله گذاری اجتماعی توجه بیشتری داشته تا بتوانیم به شرایط سفید دست یافته و برگشتن به روال عادی را اعلام نمائیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.