شیخ دیاباته هنوز مطالبات خود را به صورت کامل از استقلال دریافت نکرده، اما مدیرعامل آبی پوشان اعتقاد دارد او در این تیم خواهد ماند.

شارژ شیخ او را راهی تهران می‌کند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال طی مذاکراتی که با وکیل شیخ دیاباته داشتند از این بازیکن فرصت خواستند تا مطالبات او را تا دوم خرداد ماه پرداخت کنند تا در آن صورت مهاجم گلزن آبی‌ها بتواند به تمرینات آبی پوشان بازگردد.

با این وجود هنوز حدود ۲۲۵ هزار دلار دیگر باید به حساب شیخ دیاباته واریز شود تا این بازیکن برای حضور در تمرینات تیمش راهی تهران شود.


بیشتر بخوانید: سعادتمند: حامی مالی جدید رقم‌های مالی قابل توجهی برای باشگاه فراهم می‌کند/ میلیچ و دیاباته در استقلال می‌مانند


به این ترتیب باید منتظر ماند و دید آیا شیخ دیاباته پس از دریافت طلبش راهی تهران می‌شود یا خیر. البته این بازیکن بار‌ها اعلام کرده بود با دریافت پولش مشکلی برای ادامه همکاری با آبی‌ها ندارد.

احمد سعادتمند نیز پیش از این بار‌ها تاکید کرده بود که میلیچ و دیاباته در استقلال می‌مانند و سرنوشت بازیکنانی، چون تیام و جپاروف برای آن‌ها تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار