حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد گفت:چهارمین دوره جایز ملی ایثار با انتخاب بیش از ۷۰ نفر از نخبگان علمی در سطوح مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کاویانی راد معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار که صبح امروز ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور برخی از معاونان این بنیاد به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز مفتخریم که چهارمین دوره جایز ملی ایثار را با انتخاب بیش از ۷۰ نفر از نخبگان علمی در سطوح مختلف در بخش دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و حوزه علمیه برگزار کنیم.

معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این مشت، نمونه‌ی خرواری از توانمندی‌ها، انگیزه‌ها و توانایی‌های جامعه ایثارگری و ارزشی این کشور هست، که قابل عرضه و ملاحظه است.

او گفت: امید داریم که با همت، تلاش، عنایت مسئولان ذی ربط و عنایتی که از ناحیه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ارتقا تحصیلی و ارایه افتخارات علمی جامعه ایثارگری صورت گرفته و خواهد گرفت، در سال‌های آینده زمینه عرضه بیشتر چهره‌های درخشان علمی و تحصیلی این جامعه برای جامعه عمومی به عنوان الگو‌های قابل تحسین فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد ادامه داد: انشالله زمینه‌ای برای عرضه این توانمندی‌ها در خدمت ارزش‌های والای نظام فراهم شود و از این جامعه و محصول ارزشمندی که امام در این کشور پایه گذاری کردند، بتوانیم در مدیریت جامعه و کشور حداکثر استفاده را به عمل آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار