ناوگان هوایی به کمک منابع طبیعی لرستان آمد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: مجوز ۱۰۰ ساعت پرواز به منظور پایش جنگلها، حفاظت و پیشگیری از حریق اخذ و تامین اعتبار شدهاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شیرزاد نجفی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان اظهارداشت: از اوایل خرداد بایستی تمامی کشیک‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی در راستای پیشگیری از حریق فعال شده و با توجه به غنی بودن پوشش گیاهی، مراقبت‌ها بایستی دو چندان شود.

او به مصوبات جلسه قبل از قبیل، ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی طرح های استانی و ملی در سال ۹۹، بررسی برنامه‌های ۹ گانه جهش عملکرد در سال ۹۹ و پیشگیری از حریق گریزی زد و افزود: خوشبختانه به دستور معاونت عمرانی استاندار، هلال احمر مکلف گردیده تا آذوقه افراد در عرصه را تامین نماید.

نجفی به نامگذاری دو پارک جنگلی به اسامی شهدای منابع طبیعی و شهدای مدافع حرم نیز اشاره ایی داشت.

او تصریح کرد: همه ما موظفیم در پیشبرد اهداف سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گام‌های مفیدی برداریم و به شکلی عمل نماییم که جهش عملکرد در سال ۹۹ کاملا مشهود باشد.

گفتنی است که مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در پایان برنامه ریزی برای پیشگیری از حریق، حفاظت و نگهداری از جنگل‌های سنواتی، تقویت نیرو‌های یگان، طرح‌های آبخیزداری و صیانت از جنگل‌ها و مراتع را از اقدامات مهم این اداره کل دانست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار