معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان از برقراری تماس تلفنی ۴۸ هزار شهروند زنجانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

کاهش ۲۷ درصدی نزاع در استان زنجان / تماس بیش از ۴۸ هزار شهروند زنجانی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ عبدالحمید خسروانی معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در فروردین ماه سال جاری ۴۸ هزارو ۶۶۷ شهروند زنجانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان و شهرستان‌های تابعه تماس تلفنی برقرار که از این تعداد ۱۳ هزار و ۱۲۵ مورد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شد و ۳۵ هزار مورد، از تماس‌ها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از عموم شهروندان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد و یا تقدیر از پلیس را از طریق شماره ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس نمایند.

او در ادامه با اشاره به اینکه نزاع و درگیری در جامعه، از آن دسته آسیب‌هایی است که موجب ایجاد اخلال در روابط اجتماعی می‌شود، معتقد است؛ خوشبختانه وقوع نزاع فردی در استان ۲۷ درصد نسبت به سال ۹۷ کاهش یافته است.

سرهنگ خسروانی ترویج فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی و برجسته نمودن ارزش‌هایی مانند خودداری از آزار و آسیب رسانی به منافع دیگران، عذرخواهی و تلاش برای جبرانزیان وارده به دیگران، مدارا با مرم، گذشت و عفو اشتباهات دیگران را راه‌های پیشگیری از نزاع عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی مستمر درباره تبعات و پیامد‌های منفی نزاع از طریق رسانه‌های جمعی نیز در پیشگیری از نزاع موثر است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خانواده نخستین نهادی است که زمینه ساز تجربیات کنش‌ها و واکنش‌های هر فرد است، بیان داشت: وسایل ارتباطی نقش اصلی در شکل گیری و جهت دهی فرهنگ ایفا کرده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.