با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و همچنین ارج نهادن به خدمات شهید حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه پیشین کازرون، از ۲ واحد فرهنگی آموزشی که به نام این شهدا نامگذاری شده در این شهر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و همچنین ارج نهادن به خدمات شهید حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه پیشین کازرون، از ۲ واحد فرهنگی آموزشی که به نام این شهدا نامگذاری شده در این شهر رونمایی شد.

امام جمعه کازرون در مراسمی که به همین منظور و با حضور خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون برگزار شد، با دعوت همگان به وحدت و همدلی، گفت: از ویژگی های بارز شهید خرسند، ایجاد وحدت بین مردم، گروه‌ها و جناح‌های مختلف بود.

حجت‌الاسلام محمد صباحی با اشاره به اینکه شهید خرسند در فن بیان دارای سبک خاص خود بود، افزود: رفتار و بیان این شهید بزرگوار در شرایط مختلف از جمله خطبه‌های نماز جمعه، محافل و مجالس مذهبی و فرهنگی نشان از آگاهی و تفسیر دقیق از اتفاقات روز جامعه داشت.

امیر حسین جمشیدی، رییس آموزش و پرورش شهرستان کازرون نیز با برشمردن خدمات ارزنده شهید خرسند و توجه او به مسائل فرهنگی به ویژه اموزش و پرورش، گفت: در مقابل خدماتی که این شهید در طول مدت عمر گرانبهایش برای حل مشکل فرهنگیان انجام داد، نامگذاری یک واحد فرهنگی آموزشی به نام او کمترین کاری است که برای این شهید بزرگوار انجام می‌دهیم.

همسر شهید حجت الاسلم خرسند نیز در این آیین بیان کرد: دشمن تصور کرد که با ترور شهید خرسند، شخصیت او را هم ترور می‌کند در صورتی که آنها باید بدانند که جایگاه این بزرگوار ارتقای بیشتری یافت.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.