مراسم احیای شب ۲۳ ماه رمضان در روز‌هایی که تمام مناسک متأثر از شیوع کووید ۱۹ است، با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در جوار حرم مطهرحضرت علی بن حمزه (ع) شیراز و مساجد و تکایای فارس در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سومین شب از لیالی پر فیض قدر، مردم مومن و روزه دار شیراز دست نیاز به آسمان بلند کرده اند و با نوای ملکوتی بک یا الله از خداوند رحمان و رحیم مغفرت و آمرزش گناهانشان را طلب می کنند.

این مراسم با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در جوار حرم مطهرحضرت علی بن حمزه (ع) و مساجد و تکایا در استان فارس در حال برگزاری است.

ویژه برنامه‌های سومین شب قدر در حرم شاهچراغ (ع) نیز که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و صیانت از شهروندان، بدون حضور زائر و به صورت پخش زنده تلویزیونی برگزار می‌شود.

امشب دعای جوشن کبیر با نوای سید مصطفی موسوی نژاد و حاج سعید خائف پناه از ساعت۲۲:۳۰ تا ۱۲ بامداد، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حدائق از ساعت ۱۲ بامداد به مدت ۳۰ دقیقه، دعای ابوحمزه ثمالی با نوای سیدعباس انجوی از ساعت ۰۰:۳۰ تا ۲ بامداد و دعای قرآن از ساعت ۲:۲۰ بامداد توسط آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب قرائت خواهد شد.

تمامی برنامه‌های لیالی قدر، همزمان از شبکه فارس و شبکه شما پخش زنده خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.