مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است اواخر هفته آینده درباره زمان بازی‌های جام ملت‌ها و همچنین پیشنهاد کمیته فوتسال ایران درباره این مسابقات تشکیل جلسه دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مسابقات جام ملت‌ها را لغو و در اوایل زمستان سال آینده برگزار کند. هر چند هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر تایید این خبر از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده، اما این احتمال وجود دارد که به دلیل آماده نبودن تیم‌های آسیایی AFC تصمیم بگیرد که مسابقات جام ملت‌ها را هم به مانند جام جهانی به تعویق اندازد.

از همین رو شنیده می‌شود که کمیته فوتسال به کمک فدراسیون فوتبال کشورمان نامه‌ای را تنظیم کرده و قرار است این نامه دوشنبه صبح به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. در نامه‌ای که مسئولان کمیته فوتسال می‌خواهند به AFC ارسال کنند پیشنهاد شده است که مسابقات جام ملت‌ها به جای مرداد ماه در اوایل بهمن و بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جهان برگزار شود.

کشور‌های ژاپن و تایلند هم با پیشنهاد ایران موافق هستند و آن‌ها هم از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته اند که بازی‌های جام ملت‌ها به تعویق افتاده و در بهمن ماه برگزار شود.

از همین رو شنیده می‌شود مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است اواخر هفته آینده جلسه‌ای را برگزار کنند تا در آن جا درباره زمان بازی‌های جام ملت‌ها تصمیم گیری کرده و همچنین در این نشست قرار است نامه پیشنهادی ایران هم مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار