خال گفت: همزمان با برگزاری مراسم احیای شب بیست و سوم رمضان در گلزار شهدا، ماسک رایگان بین زائران توزیع می‌شود.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب مراسم احیای سومین شب از لیالی قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه در شب‌های ۱۹ و ۲۱ ماه رمضان زائران گلزار شهدا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری خوبی داشتند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص برگزاری مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در گلزار شهدا تصریح کرد: طبق بخشنامه ستاد ملی مبارزه با کرونا، گلزار شهدای بهشت زهرا (س) از ساعت ۲۳ امشب تا ۱ بامداد امروز به روی شهروندان باز است و با رعایت تمام موارد بهداشتی در خدمت زائران شهدا هستیم.

او با تأکید بر اینکه مراسم شب بیست و سوم رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: از شهروندان تقاضا داریم از توزیع اقلام خوراکی خودداری کنند، زیرا این کار ممنوع است.

خال خاطر نشان کرد: ۵ ایستگاه در قطعات شهدا اقدام به توزیع ماسک رایگان می‌کنند که در شب بیست و یکم رمضان هم ۵ هزار ماسک توزیع کردند.

او تصریح کرد: امشب همانند شب‌های قبل فقط درب باب الزهرا(س) و باب الشهدا باز است و تردد در فاز اول و گلزار شهدا امکان پذیر است و درب فاز‌های ۲ و ۳ بسته و تردد در آن‌ها ممنوع است.

خال با تأکید بر اینکه فقط حضور در گلزار شهدا و زیارت شهدا امکان پذیر است، گفت: مراسم احیای شب بیست و سوم رمضان در ساعات مقرر در جوار شهدا برگزار می‌شود و زیارت اهل قبور و تردد در سایر بخش‌ها ممنوع است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار