اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی کاشمر با تنظیم اطلاعیه های ترویجی و ارتباط تلفنی یا نامه نگاری به کشاورزان به صورت مجازی آموزش های لازم را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمدی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: نقش ترویج و آموزش کشاورزی در انتقال داده‌ها به کمک روش‌های مختلف ترویجی هم‌چون کلاس‌های آموزشی، تماس انفرادی، بازدیدهای آموزشی و با کمک رسانه‌های سمعی و بصری مختلف می‌توان راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم را به کشاورزان برساند.
 
او افزود: این افزایش آگاهی و دانش به تبع در بالا رفتن میزان بهره‌وری بخش کشاورزی نقش به سزایی دارد.
آموزش مجازی جهاد کشاورزی به بهره برداران در کاشمر
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده و درگیری با بیماری ویروس کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری کلاس های آموزشی به دلیل حساسیت موضوع اداره آموزش و ترویج شهرستان اقدام به آموزش مجازی بهره بردارن نموده است.

محمدی بیان کرد: با تلاش مروجین اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی کاشمر امسال، اطلاعیه های ترویجی با موضوعات مختلف کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی؛ حفظ نباتات، مکانیزاسیون، دامپروری و همچنین بیمه محصولات کشاورزی و ... تنظیم و از طریق فضای مجازی و پیام رسان داخلی ایتا به اطلاع کشاورزان شهرستان رسیده است.

او تصریح کرد:  با اتمام این محدودیت ها و از بین رفتن این ویروس شاهد برگزاری دوره های آموزشی ترویجی در راستای آموزش به کشاورزان منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام//م.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.