متلاشی شدن ۲ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی دو باند قاچاق و دستگیری بیش از ۳۰۰ نفر طی هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در این مدت  با حضور به موقع نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت فعال دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان ۶۳ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.

او افزود: ۶۰ کیلوگرم از مجموع کشفیات مواد مخدر در استان تریاک بوده است و با اجرای ۵۸ طرح و عملیات در این رابطه ۳۰۵ مرد و۹ زن دستگیر و ۲ باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری ۱۷۶ خرده فروش مواد مخدر در هفته گذشته خبر داد و گفت: عزم جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برخورد قاطع و فراگیر با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است و در این زمینه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها حضوری جهادی خواهند داشت.

مظفری از تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌های کاشف برای مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر کرد و افزود: با حضور سردار میرزایی که جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور بوده‌اند به عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران شاهد گسترش فعالیت‌های مقابله با عرضه مواد مخدر در مازندران خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: زندان، پایان راه خرده فروشان مواد مخدر در بهشهر


انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار