مدیر گروه افق امامزاده ابولعباس علیه السلام گفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در آستان مقدس امام زادگان و مساجد اصفهان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد توفیقی مدیر گروه افق امامزاده ابولعباس علیه سلام گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا و منع فعالیت‌های اجتماعی در گروه‌های فرهنگی در آستان مقدس امام زادگان و مساجد شروع به ایجاد محافل انس با قرآن کریم به صورت مجازی کردند تا روزه داران و مومنان از فیض خواندن قرآن در ماه مبارک رمضان محروم نمانند.

او گفت: در امام زاده ابولعباس علیه سلام هر شب با حضور قاریان قرآن از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ جز خوانی قرآن کریم به طور مجازی به نشانی abolabbas_ir در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

جواد توفیقی افزود: در امامزاده ابولعباس علیه سلام بیش از ۸۰۰ بسته کمک‌های مومنانه برای افراد صدمه دیده اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد و  با همت خادمان این آستان مقدس کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردیم که روزانه بیش از ۱۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند.

مسئول اجرایی گروه فرهنگی مذهبی آیین  هم گفت:در ماه مبارک رمضان طرح‌های مختلف دیگری هم   مانند سی و سه پل وصال جزخوانی قرآن کریم در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان و ۳ روز اول ماه شوال در محله به محله و خانه به خانه اجرایی شده و هر روز در یک خانه این مراسم در فضای مجازی پخش می‌شود.

سید مهدی اعتصامی در مورد این طرح گفت: افراد زیادی برای اجرای برنامه سی و سه پل وصال در منازلشان ثبت نام کردند که این برنامه  هر روز در خانه‌های مختلف برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار