بانوی میانسال ساکن یکی از روستا‌های توابع شهرستان سنندج، هزینه سفر حج خود را به آزادی زندانیان مالی بخشید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: یک زن میانسال ساکن یکی از روستا‌های توابع شهرستان سنندج، با مراجعه به ستاد دیه استان، مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال پولی که برای سفر حج تمتع خود آماده کرده بود به ستاد مردمی دیه برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد.

بهادر فتحی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان کردستان به یک فرهنگ حسنه تبدیل شده است و این مهم را می‌توان از اینگونه حرکت انسان دوستانه به خوبی دریافت.

او ضمن تقدیر و تشکر از مسوولین، خیرین و مردم نیک اندیش کردستانی برای حمایت هایشان از ستاد مردمی دیه اظهار داشت: باوجود مشکلات اقتصادی و از طرف دیگر شیوع ویروس کرونا، اما خداوند متعال را شاکریم که مردم با غیرت کردستان همچون سال‌های گذشته با حمایت‌های بی دریغ خود از ستاد دیه، دلگرمی اعضای این مجموعه مردمی را فراهم می‌کنند.

فتحی اضافه کرد: امیدواریم با تدام این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم زمنیه آزادی تعدادی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.

فرد خیری هم که هزینه حج خود را اهدا کرده بود و خواست نامش فاش نشود گفت: پس از اینکه از طریق صدا وسیمای استان متوجه شدم که تعدادی از هم نوعانم دچار مشکلات اقتصادی شده و ناخواسته و بدون اینکه جرمی را مرتکب شده باشند روانه زندان شده اند، تصمیم گرفتم پولی که از قبل برای سفر حج تمتع خود اختصاص داده بودم را به ستاد دیه بدهم تا به این ترتیب بتوانم در این ماه پر خیرو برکت در آزادی این افراد آبرومند از زندان سهیم باشم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.