کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای ریکاوری بازیکنان باید حداقل ۴ هفته به تیم‌ها زمان داده شود.

مجدمی: باید حداقل ۴ هفته مهلت تمرین به تیم‌ها داده شود/ ۱۵۰ درصد از صنعت نفت طلب مالی دارم!مسلم مجدمی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شارژ مالی اخیر توسط مسئولان تیمش اظهار کرد: ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفتیم. در این مدت مسائل مالی به ما فشار زیادی آورد. قصد نداشتیم در اولین تمرین تیمی اعتصاب کنیم، اما در این ۶ ماه واقعا تحت فشار بودیم.

باید حداقل ۴ هفته مهلت تمرین به تیم‌ها داده شود

مجدمی درباره امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر از چند هفته آینده عنوان کرد: شرایط در این روز‌های کرونایی بسیار سخت است و لیگ هم به همین منظور ۲ ماه تعطیل شد. اگر قرار است لیگ برگزار شود حداقل  باید ۴ هفته به تیم‌ها برای تمرینات بدنسازی مهلت داده شود. احتمالا با این برنامه ریزی فشرده بازی‌ها هر ۵ روز یکبار برگزار می‌شود که این فشردگی به  سلامتی بازیکنان آسیب شدیدی وارد می‌کند.

مصدومیت بازیکنان با شروع لیگ افزایش پیدا می‌کند

او افزود: به نظرم سلامت بازیکنان باید در اولویت مسئولان باشد و تصمیم درستی اتخاذ شود تا ضرری متوجه تیم‌های مدعی نشود. ما در شرایط بازی نیستیم و برای ریکاوری قطعا فشار زیادی متحمل می‌شویم که می‌تواند روی مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار باشد.

۱۵۰ درصد از صنعت نفت طلب مالی دارم

او در خصوص اینکه ممکن است به دلیل مشکلات مالی از صنعت نفت جدا شود عنوان کرد: من در صنعت نفت بزرگ شده ام و از بچگی در این تیم توپ زدم. در بدترین شرایط هم در این تیم بودم و سه سالی است که تیم شرایط مالی خوبی ندارد و فکر کنم ۱۵۰ درصد از طلبم همچنان باقی مانده است. من به عنوان بازیکن حرفه‌ای روی آینده ام حساب می‌کنم. اگر شرایط در صنعت نفت خوب باشد در این تیم می‌مانم. با این حال باید دید شرایط به چه شکلی پیش می‌رود.

تمرینات صنعت نفت آنلاین نیست

او درباره تمرینات انفرادی خود اظهار کرد: با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا تمام تلاش ما این بود تا در خانه تمرینات را پیگیری کنیم. برای نرم دوی جایی می‌رویم که افراد زیادی در آنجا حضور نداشته باشند. کادر فنی هم تمرینات را زیر نظر دارند. برنامه‌های تیم به صورت آنلاین نیست و تنها برنامه‌ها را به صورت هفتگی از مربی دریافت می‌کنیم.


بيشتر بخوانيد: رضاییان: بهتر است برای برگزاری لیگ فوتبال دست نگه داریم/ تا ۶ هفته آینده جواب شکوایه باشگاه از اسکوچیچ اعلام می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار