مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از تهیه و تولید ۴۳ هزار ماسک توسط صنعتگران این استان خبر داد.

تهیه و تولید ۴۳ هزار ماسک توسط صنعتگران و هنرمندان زنجانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیرارجمند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور برخی از کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی در این استان به شکل خود جوش به کار تولید ماسک پرداختند.

او اضافه کرد:سه کارگاه در شهرستان ایجرود هستند که روزانه نزدیک به ۱۸۰۰ ماسک در مدت ۲۴ روز تولید کرده و در بین مردم تقسیم می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر تصریح کرد: تمام مراحل تولید این ماسک‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تهیه می‌شود و پس از ضدعفونی و تائید از مرکز بهداشتی، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

او در ادامه گفت: این مراکز تولیدی به شکل روزانه ضدعفونی می‌شوند تا از هر نظر شرایط ایمن پیشگیری از این بیماری رعایت شود. عبور از این بحران همت و اتحادی جمعی می‌طلبد که با آگاهی گسترده هموطنان و رعایت اصول ویژه قطع زنجیره انتقال میسرخواهد بود، بنابراین از تمام هموطنان خواستاریم در این مسیریاری‌رسان مدافعان سلامت باشند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.