مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدارس استان برای رفع اشکال درسی دانش آموزان از صبح امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، موسی دادی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: همه مدارس استان به جز مدارس استثنایی، مراکز پیش دبستانی و خوابگاه‌های مدارس شبانه روزی از صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

دادی زاده با اشاره به اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدارس، افزود:حضور تمامی مدیران و معلمان در مدارس برای رفع اشکال دانش آموزان بصورت روال آموزشی گذشته اجباری است.

او با بیان اینکه بازگشایی مدارس به معنای تعطیلی آموزش مجازی نیست، گفت: معلمان می‌توانند در نوبت صبح که در مدرسه حضور دارند آموزش مجازی را دنبال کنند و همه معلمان ملزم به نصب سامانه شاد و استفاده از آن در تدریس مجازی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز ضدعفونی و گندزدایی کلاس‌ها و کلیه اماکن و فضا‌های مدرسه و استفاده همکاران و دانش آموزان از ماسک و دستکش لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.