معاون اداری، مالی دانشگاه پیام نور گفت: هیچ نیرویی در دانشگاه تعدیل نمی‌شود، اما بستر‌های لازم برای نیرو‌هایی که متقاضی انتقال به دیگر دستگاه‌ها هستند، فراهم می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن علیزاده، معاون اداری، مالی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: متاسفانه برداشت‌های نادرست از ایجاد ظرفیت انتقال نیرو‌ها به سایر دستگاه‌ها، موجب گسترش بی انگیزگی در مجموعه می‌شود.

او افزود: دانشگاه به هیچ عنوان نیرو‌های خود را تعدیل نمی‌کند اما ساماندهی در دستور کار است و بستر انتقال نیرو‌های دانشگاه به سایر دستگاه‌ها یا مراکزی که نیاز نیرو دارند، در صورت تقاضای خود افراد فراهم شده است.

علیزاده به حضور نیرو‌های با سابقه ۳۵ سال در دانشگاه اشاره کرد و گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که طبق آیین نامه بتوانیم بستر‌های بازنشستگی این نیرو‌ها را نیز فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید: سرانجام متجانس سازی حذفیات کنکور ۹۹


تشکیل کارگروه منابع انسانی در استان‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از تشکیل کارگروه منابع انسانی در استان‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع خبر داد و گفت: همه امور مربوط به بخش اداری به استان‌ها واگذار شده و به زودی همه همکاران اداری و علمی می‌توانند امور خود را از طریق استان خود پیگیری کنند.

علیزاده افزود: دانشگاه پیام نور دارای بدنه بسیار بزرگی است که باید روی پای خود بایستد و از محل درآمد‌های اختصاصی و کاهش هزینه‌ها حقوق اعضای علمی و اداری را تامین کند.

او افزود: دانشگاه پیام نور طی سال ۹۷ توانست تمامی بدهی‌ها را تسویه کرده و تراز مالی را در سال ۹۸ تثبیت کند.

معاون دانشگاه با اشاره به تغییرات جدید در مصوبه وزارت علوم مبنی بر لزوم همسان سازی حقوق‌ها و همچنین شیوع بیماری کرونا که اقتصاد کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است، افزود: اکنون در برهه‌ای هستیم که تمام مجموعه دانشگاه باید همکاری کنند و با افزایش درآمد‌های اختصاصی و کاهش هزینه‌ها در این زمینه راهگشا باشند.

او با بیان اینکه باید تدابیر جدیدی در سال ۹۹ در این زمینه ارائه شود، افزود: دانشگاه در زمینه انتقال نیرو‌های متقاضی نیز ظرفیت سازی کرده  است، در این زمینه به طور کامل همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار