رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این استان، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۷۲ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در استان آذربایجان‌شرقی افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز دیشب در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این استان، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۷۲ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در استان آذربایجان‌شرقی افزوده شده است.

صومی افزود: در ۲ روز گذشته ۲۷۲ مورد مثبت در آذربایجان‌شرقی شناسایی شد و شمار مبتلایان در استان به ۶ هزار و ۸۷۵ نفر افزایش یافت.

صومی با تاکید بر اینکه متأسفانه فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم رعایت نمی‌شود گفت: امروز یک فوتی داشتیم و شهروندان حتماً بهداشت فردی را رعایت بکنند.

او با بیان اینکه در استان ما عادی سازی رواج شده است، گفت: با ادامه روند کنونی، وضعیت در روز‌های آینده بحرانی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هموطنان ماسک بزنند و در محیط اجتماعی بی‌مورد حاضر نشوند و عادی‌سازی شرایط جامعه به‌معنی پایان کرونا نیست.

صومی با بیان اینکه شناسایی سرپایی متداول‌ترین روش یافتن افراد مبتلا است، گفت: برگزاری یک مراسم در یکی از روستا‌های هشترود موجب ابتلای چند نفر به کرونا شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.