یک فیلمساز آمریکایی تابلویی با عنوان «ساعت مرگ ترامپ» را در یکی از میدان‌های اصلی نیویورک با هدف یادآوری کوتاهی او در مبارزه با ویروس کرونا نصب کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «یوجین جارکی»، فیلمساز آمریکایی، تابلوی «ساعت مرگ ترامپ» را در میدان «تایمز» نیویورک نصب کرده است.

این تابلو شمار قربانیان ویروس کرونا را نشان می‌دهد و جارکی به عنوان سازنده این تابلو، نام آن را «ساعت مرگ ترامپ» گذاشته است.

در روی تابلوی ساعت مرگ ترامپ عدد ۴۴ هزار و ۸۰۹ درج شده و ریز آن عبارت «مرگ‌ومیر برآورد شده کووید ۱۹ در آمریکا به دلیل کوتاهی رئیس جمهور آمریکا» آمده است

آمریکا بیشترین شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را در سطح جهان به خود اختصاص داده و تاکنون یک میلیون و ۴۶۱ هزار و ۸۷۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۸۷ هزار و ۷۴ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

روند صعودی ابتلا به کرونا در آمریکا/ محدودیت‌ها در نیویورک تمدید شدند

روزنامه چینی ترامپ را دیوانه توصیف کرد

بسیاری از مردم و مقامات آمریکا عملکرد ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا را مورد انتقاد قرار داده و بر این عقیده هستند که وی در مهار این ویروس با شکست مواجه شده است.

از سویی دیگر دونالد ترامپ که هدف انتقادات شدید به دلیل شکست در مهار کرونا قرار گرفته، دست به اتهام‌زنی علیه چین زده و این کشور را عامل شیوع ویروس کرونا عنوان می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار