چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه‌های منچستر یونایتد و لیورپول قصد دارند در نقل و انتقالات تابستانی کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی را به خدمت بگیرند.

مدافع ملی پوش سنگالی، به عنوان یکی از بهترین مدافعان مرکزی کنونی اروپا شناخته می‌شود و باشگاه‌های زیادی خواهان جذب او هستند.

کولیبالی در رقابت‌های فصل جاری ۲۸ بار در ترکیب ناپولی به میدان رفت و عملکرد خوبی ارائه کرد. با این حال نشریه گازتا دلو اسپورت مدعی شده کولیبالی در صدد است تا در پایان فصل آبی پوشان را ترک کند.

از منچستر یونایتد، لیورپول، تاتنهام، رئال مادرید، نیوکاسل و بارسلونا به عنوان مشتریان جدی این مدافع اهل سنگال نام برده می‌شود.

سران باشگاه ایتالیایی برای فروش کولیبالی، مبلغی معادل ۸۸.۵ میلیون پوند در نظر گرفتند که با توجه به تعطیلی مسابقات و ضرر هنگفت تیم‌های اروپایی، بعید است هر تیمی از پس پرداخت چنین مبلغی بربیاید.


بیشتر بخوانید: پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جذب دروازه‌بان سابق اسپانیا


با این حال گفته می‌شود لیورپول می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند، زیرا یورگن کلوپ تاکید زیادی بر جذب کولیبالی دارد و به دنبال این است که فصل آینده از زوج فن دایک - کولیبالی در خط دفاعی قرمز‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار