امام‌جمعه بابل در خطبه‌های نماز جمعه که در فضای مجازی منتشر شد بر لزوم تامین سوخت شالیکاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل در خطبه‌های نماز جمعه امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت که در فضای مجازی منتشر شد گفت: متاسفانه کشاورزان در فصل زراعی جدید در تهیه سوخت دچار مشکل هستند و شایسته است مسوولان امر برای حل این مسئله توجه نموده و کشاورزان را از سردرگمی برهانند.

او افزود: رها شدن بازار و میدان‌داری دلالان و ورود به هر عرصه‌ای که اراده کرده و بر نوسانات آن اعم از سکه، ارز، مسکن و خودرو می‌افزایند و خسارات سنگین بر اقتصاد کشور وارد می‌آورند نتیجه سیاست‌های مدیریت لیبرالی در عرصه اقتصادی است.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: اگر مدیریتی که توانست ماهواره به مدار ۳۶۰۰۰ کیلومتری زمین بفرستد بر این امور حاکم بود دیگر امیدی برای دشمن جهت اثرگذاری تحریم ایجاد نمی‌نمود و برای همیشه خیال دشمن را یکسره می‌کرد.

حجت الاسلام روحانی گفت: به‌رغم مجاهدت‌ها و مقاومت‌های صورت پذیرفته در مقابل جریان استکبار در منطقه خاورمیانه و قدرت یافتن جبهه مقاومت، دشمن درصدد کاستن از قدرت مقاومت به ویژه حزب‌الله و حماس با طرح خلع سلاح آنهاست که مقدمات آن را دولت آلمان فراهم نموده و آمریکا این سیاست را در شورای امنیت پیگیری می‌نماید.

او گفت: آن‌ها باید بدانند حزب‌الله جزیی از قدرت در لبنان بوده و قوی‌تر از آن است که کسی بتواند ذره‌ای از اقتدار به او کم کند.

امام‌جمعه بابل با تسلیت شهادت امیر مومنان و با امید به بهره مندی کامل از شب قدر آینده از همه عزیزان تقاضا می‌شود فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی را به طور کامل در مجالس رعایت نموده و از گسترش بیماری بکاهیم.

آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه از نهم اسفند ۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا در هیچ شهر و منطقه‌ای از استان برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: برگزار نشدن نماز جمعه در دوازدهمین هفته پیاپی


انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار