معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی شیراز نیازمند هماهنگی بین دستگاههای فارس و آزاد سازی مسیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صالحی در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان شیراز از حوزه عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ شهرداری، گفت: در جابجایی تاسیسات شهری مورد مسیر طرح‌ها نیازمند همکاری بیش از پیش دستگاه‌های خدمات رسان هستیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به طرح بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی، افزود: این بزرگراه به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های شهری کشور که تکمیل کننده‌ی رینگ شمالی کلانشهر شیراز است نقش بسزایی در هدایت ترافیک دارد.

او، تکمیل این مسیرِ ۹کیلومتری که از منطقه کوهسار مهدی عبور می‌کند را به عنوان یک طرح تاثیرگذار در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توصیف و تصریح کرد: ساخت تقاطع جام جم به عنوان یک الزام در تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و نیازمند آزادسازی مسیر است.

صالحی از بهره برداری تعدادی از طرح‌های بزرگ شهرداری به تناوب تا مهر امسال خبر داد و افزود: عملیات گسترده‌ی روکش آسفالت معابر نیز در یک بازه‌ی زمانی ۱۲۰روزه با توجه به فصل مناسب انجامِ کار، آغاز می‌شود.

او ادامه داد: در قالب این طرح بیش از ۲ میلیون مترمربع از معابر شیراز در ۴ ماه آینده آسفالت می‌شود.

امیری فرماندار شهرستان شیراز نیز با اشاره به طرح بزرگراه شهید سلیمانی، بر رفع موانع اجرایی با توجه به انتخاب نام زیبنده‌ی آن، گفت: آثار اجرای طرح‌های بزرگ شهرداری رفاه و آسایش همه شهروندان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار