دهیار محمودآباد گفت: دهیاری محمودآباد گوهردشت کرج در دوران مبارزه با کرونا، بسته‌های معیشتی و دارویی و بهداشتی بین نیازمندان و بیماران این منطقه توزیع کرد.

موسوی، دهیار محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مواسات و کمک های مومنانه گفت: دهیاری منطقه محمود آباد گوهردشت کرج در دوران مبارزه با کرونا، بسته‌های معیشتی و دارویی و بهداشتی بین نیازمندان و بیماران این منطقه توزیع کرد.

او افزود: این بسته ها شامل ارزاقی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و همچنین بسته های دارویی و بهداشتی شامل داروهای مورد نیاز برخی بیماران خاص تنفسی و غیر تنفسی این منطقه بوده است.

دهیار محمودآباد گفت: دهیاری محمود آباد پیش از این و در اوایل دوران شیوع بیماری کرونا برای اولین بار در کشور ۳۰۰۰ ماسک به صورت رایگان توزیع کرده و به عبارتی پایه‌گذار توزیع ماسک رایگان قابل شست‌ و‌ شو در کشور بوده‌ است.

او افزود: از دیگر اقدامات این نهاد می‌توان به بستن چشمه عمومی محمودآباد که عامل خطرناکی برای انتقال کرونا به شمار می‌رفت و همچنین ضدعفونی مرتب و متوالی تمامی معابر این منطقه اشاره کرد.

محمودآباد، به عنوان یک بخش منفصل شهری از توابع مرکزی شهرستان کرج در استان البرز ایران است. این بخش در شمال غربی شهر کرج و در بالادست منطقه گوهردشت قرار دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.