تروریست‌های داعش به نیرو‌های مردمی عراق (الحشد الشعبی) حمله کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، تروریست‌های داعش به نیرو‌های مردمی عراق (الحشد الشعبی) حمله کردند.

فرماندهی ستاد مشترک ارتش عراق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در سه حمله تروریستی داعش به سه منطقه بتل بتار در حومه سامرا و روستای مبارک در حومه شهر خانقین و منطقه جرف الصخر در جنوب بغداد، یک نیروی الحشد الشعبی و یک شهروند شهید و شش نظامی زخمی شدند.

در هفته‌های اخیر هسته‌های مخفی داعش در عراق فعال شده و اقدام به حمله به نیرو‌های امنیتی، مردم و اماکن عمومی می‌کنند. پیشتر برخی مقامات عراقی از چراغ سبز آمریکا به تروریست‌های داعش برای انجام حملات تروریستی در این کشور خبر دادند. دولت، پارلمان و مردم عراق خواهان خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از این کشور هستند. آمریکا می‌کوشد با ناامن کردن عراق شرایط را برای باقی ماندن خود در این کشور هموار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۳:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
صدیق شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یاران صدیقش در راه هستند با تمامی دلاوران امت واحده رسول الله ص دلاوران امت حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و به زودی زود در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص اثری از آثار گروهکهای خار و زبون ذلیل اراذل و اوباش فاسدین فاسقین جنایتکار داعش تروریستی بجا نخواهد ماند و کلا پاکسازی و به زباله دان تاریخ درک جهنم اسفل السافلین ریخته خواهند شد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار