مدیر عامل خانه مطبوعات استان همدان ازتوزیع ۱۱۸ هزار قرص نان و ۶۰ بسته حمایتی به همت خبرنگاران همدانی به خانواده‌های نیازمند همدان خبر داد.

توزیع بیش از ۱۰۰ هزار قرص نان و ۶۰ بسته حمایتی در استان همدانمهرداد حمزه مدیر عامل خانه مطبوعات استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به اینکه ۱۱۸ قرص نان و ۶۰ بسته حمایتی به همت خبرنگاران همدان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد افزود: ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال بود که از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه بین خانواده‌های نیازمند همدان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه این موضوع به همت هیئت زینبیون (فعالان رسانه‌ای استان همدان) بسیج رسانه و همراهی خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه همدان و خیرین نیک‌اندیش بود ادامه داد: هدف از انجام این کار شرکت در بزرگترین پویش نذر نان به نیت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) بود.

حمزه بیان کرد:در برنامه پویش نذر نان با حمایت خانه مطبوعات استان همدان، فرمانداری‌های ملایر، تویسرکان، فامنین، بهار، کبودرآهنگ، درگزین، اسدآباد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان‌های ملایر و رزن و هم‌چنین بسیج رسانه شهرستان نهاوند نسبت به توزیع نان در بین خانواده‌های نیازمند سراسر استان همدان اقدام شد.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان همدان اظهار داشت: با حمایت این مجموعه‌ها از مجموع ۱۱۸ هزار قرص نان، ۳۲ هزار و ۵۰۰ نان در ملایر، ۲۵ هزار نان در همدان، ۱۵ هزار نان در تویسرکان، ۱۰ هزار نان در نهاوند، ۱۱ هزار و ۵۰۰ نان در فامنین، ۷ هزار نان در درگزین و در هر کدام از شهرستان‌های بهار، کبودراهنگ و اسدآباد ۵ هزار قرص نان و ۲ هزار قرص نان نیز در رزن بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد.

او یادآور شد: سبد‌های کالایی تهیه شده نیز شامل برنج، مرغ، گوشت، تخم‌مرغ، ماکارونی، رب، روغن، قند، چای، خرما، پنیر، کنسرو لوبیا، سیب زمینی، مایع دستشویی و دستمال کاغذی بود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.