هادیانفر گفت: محدوديت ارائه خدمات تعويض پلاک بر اساس فرد و زوج بودن پلاک خودرو ها از روز شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) لغو می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: با توجه به کاهش نسبي مراجعين به مراکز تعويض پلاک ، اجراي طرح فاصله گذاري و مديريت در ورود خودروها به پارکينگ ها با هدف جلوگيري از تجمع در سالن هاي مراکز تعويض پلاک ، با رعايت کامل  پروتکل هاي بهداشتي انجام می گیرد.


بیشتر بخوانید: مدیریت زمان برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک


رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در همین راستا محدوديت ارائه خدمات تعويض پلاک  بر اساس  فرد و زوج بودن پلاک خودرو ها از روز شنبه ( ۲۷ اردیبهشت ماه) لغو شده و  ساعت کاری در تهران تا ساعت ۱۷ و در استان‌ها با تشخيص رييس راهور استان تا زمان کاهش مراجعين به حالت عادی ادامه می يابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب آقای هادیانفر بنده ماه هاست که مسافرت خارج از شهر نداشته ام ولی ساعت حدود 22 شب 24 اردیبهشت ماه 99 درحالیکه درمنزل بودم برایم پیامک تخلف از سرعت مطمئنه آمد به اجرائیات راهنمایی ورانندگی شهرستان مراجعه کردم که از من خواستند تا ثبت جریمه صبرکنم وبعدا اعتراض نمایم متاسفانه جریمه ها تا نزذیکی دوبرابرشدن ثبت نمی شوند سوال من این است چرا دوربین کسی را که با ماشینش در خانه است ودوروز از منزل خارج نشده درخارج از شهر جریمه می کند لطفاذ رسیدگی کنید
آخرین اخبار