در بسته حوادث ۲۵ اردیبهشت بخوانید؛

اتصال برق در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آتش به پا کرد

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

مهار آتش در فروشگاه لوازم آرایشی در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز، پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی فروشگاه لوازم آرایشی در منطقه گلستان اطلاع رسانی شد.

او اظهار کرد: ستاد فرماندهی سازمان سه دستگاه خودروی اطفاع حریق و امداد و نجات را با امکانات و تجهیزات کافی به محل حادثه اعزام کرد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که شعله‌های حریق در فروشگاه لوازم آرایشی زبانه کشیده و دود غلیظی همه جا را احاطه کرده است.

قنبری بیان داشت: ماموران آتش نشانی سریعا با ایمن سازی محل و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله‌های آتش شدند واز گسترش شعله‌های حریق و بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، ضمن اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق گزارش شده است.

دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه دار

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در یکی از محلات شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات تخصصی یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت داخل خودرو و ساختمان نیمه کاره اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

سرهنگ حسینی در پایان از شهروندان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.