«سیو»‌های دروازه بان‌های شماره یک تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال نامزد کسب عنوان بهترین «سیو» آسیا شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهار ضربه سر ژاوی هرناندز بازیکن السد قطر توسط علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس، و مهار ضربه یوسف العربی به  مهاجم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد کسب عنوان بهترین «سیو» شدند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مدتی است که با انتشار ویدیو‌هایی از درخشش بازیکنان آسیایی در رقابت‌های مختلف از کاربران خود می‌خواهد بهترین عملکرد بازیکنان را انتخاب کنند.

این سایت امروز به سراغ دروازه بان‌ها رفته و با انتشار فیلم‌هایی از ۵ مهار (سیو) برتر از کاربران خود خواسته بهترین «سیو» را انتخاب کنند.

۲ مورد از این فیلم‌ها مربوط به صحنه درخشش علیرضا بیرانوند برابر ژاوی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ و سید حسین حسینی برابر یوسف العربی مهاجم مراکشی الدحیل در مرحله گروهی این مسابقات در سال ۲۰۱۹ است.

ای اف سی درباره صحنه مهار ضربه سر ژاوی نوشت، وقتی که پرسپولیس در بازی برگشت نیمه نهایی ۲۰۱۸ میزبان السد بود تمام ظرفیت ۱۰۰ هزار نفری ورزشگاه آزادی پر شده بود. با ورود بازی به پنج دقیقه پایانی ورزشگاه غرق در هیجان و التهاب شد، یک گل برای مهمان، آن‌ها را راهی فینال می‌کرد.
پاس دقیق و بی نقص جانگ وو یانگ، به ژاوی رسید کسی از او مراقبت نمی‌کرد، اما ضربه سر این بازیکن اسپانیایی توسط بیرانوند درخشان به بالای تیرک دروازه فرستاده شد. احساس می‌شد کل ورزشگاه آزادی نفس راحتی کشید و لحظاتی بعد پرسپولیس در فینال بود.


بیشتر بخوانید: غیبت عجیب نام بیرانوند در لیست نقل و انتقالات لیگ فوتبال بلژیک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار