روایت معاون اداره اورژانس تربت جام را از شیرین‌ترین افطار نیروهای اورژانس این شهرستان در مطلب زیر بخوانید.

بهادری معاون اداره اورژانس تربت جام در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با خستگی زیاد از ماموریت یک مورد تصادف با ۴ نفر مصدوم برگشته بودیم روز پر کاری داشتیم، نیم ساعت به افطار مانده  بود خدا را شکر کردیم از اینکه امروز با همکارانم افطار را به موقع می‌خوریم خوشحال بودیم از این قضیه به سمت پایگاه رفتیم آمبولانس را پارک کردیم وضو گرفتیم آماده افطار شدیم.

او افزود: به محض این که سر سفره نشستیم هنوز دعای افطار را شروع نکرده بودیم، تلفن به صدا در آمد گوشی را برداشتم، پشت تلفن خانومی با داد و فریاد در خواست کمک کرد پرسیدم چه شده گفت کمکم کنید بچه ام بغلم بوده که دیدم تب دارد خواستم قطره استامینوفن به او  بدهم  قطره چکان رفته در حلق بچه خواهش می‌کنم به دادم برسید.

معاون اداره اورژانس تربت جام ادامه داد: از پشت تلفن آموزش و راهنمایی لازم را کردم گفتم ضربه بزن به پشت بچه من باید صدای ضربه زدن را بشنوم سر بچه پایین‌تر از لگنش باشد و تلفن را دادم به اپراتور و بلافاصله با عجله راه افتادیم. وقتی به منزل مریض رسیدیم سفره افطار آن‌ها هم پهن بود درگیر بچه بودند، خدا را شکر با آموزش تلفنی و ضربه‌ای که به پشت بچه وارد شده بود راه هوایی باز شده بود و کودک از مرگ حتمی نجات پیدا کرده بود.

بهادری بیان کرد: وقتی برگشتیم با اینکه یک ساعت از افطار گذشته بود و افطار نکرده بودیم از اینکه موفق شده بودیم با راهنمایی و عکس العمل خوب جان کودک را از مرگ حتمی نجات دهیم بسیار خرسند بودیم.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار