رفتار تند با "کاوه" در زیرخاکی برای خنده بیشتر!

یکی از کارگردانان تئاتر کشور به نحوه برخورد با کودک سریال "زیرخاکی" واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال طنز زیرخاکی که شب‌های مبارک رمضان البته به جز شب‌های قدر از شبکه یک سیما پخش می‎شود، تاکنون مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته و طرفدرانی پیدا کرده، اما در این میان نقدهایی نیز توسط مخاطبان به این سریال وارد شده است،که از جمله آنان، رفتار ناخوشایند پدر و مادر با فرزندشان "کاوه" است.

اخیرا یکی از کارگردانان تئاتر، در این باره واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

"بچه  بی‌گناه زیرخاکی

عادت ندارم و البته تخصص من هم نیست که سریال‌ها و مجموعه‌های صداو سیما را نقد کنم. اما رفتار ناخوشایند و البته ناهنجاری که والدین کودک مجموعه با او دارند در هیچ ژانر و فرهنگی قابل توجیه نیست.ظاهرا نویسنده و کارگردان و به تبع آن‌ها بازیگران، برای پررنگ‌تر کردن موقعیت ها ولحظات طنز، بدرفتاری و تشر زدن و برخورد تند و بازدارنده با کودک داستان را پیش گرفته‌اند اما به جای غلیظ‌تر کردن کمدی ماجرا، ذهن و روح بیننده را آزار می‌دهند و ناخودآگاهِ او را به موضع‌گیری علیه آزارگری و کودک آزاری وا می‌دارند و چنین امری کاملا طبیعی و براساس قواعد وجدان بشری است.
این مجموعه‌ طنز ماه رمضانی علی رغم همه محاسنی که به لحاظ ساخت و بازی‌های جذاب دارد می‌توانست این اشکال کوچک ولی بسیار مهم را نداشته باشد و شخصیت کودک و دنیای معصوم و ناب او را صرفا به خاطر خنده بیشتر تخریب نکند.

توضیح؛ کامنتها به خاطر نادان مسلکی برخی بی ادبان بسته است، شرمنده روی دنبال کننده های باادب و آداب دان."

.


بیشتر بخوانید: گفتگویی جذاب با کوچکترین کاراکتر سریال «زیرخاکی» / کاوه چگونه بازیگر شد؟ + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این سریال ازابتدا بر مبنای خلاف واقع بوده وادامه دارد ۱ پخش اعلامیه . ۲ خانه مصادره ای . ۳ جستجوی زیرخاکی . پنهان کاری واموزش دروغگویی به فرزند. ۴ برخورد خشن با او. ۵ خوش وپیش زیاده از حد وگاهی هم حرکات ناجور وخلاف توقع که اصلا مناسب ماه مبارک نیست.
آخرین اخبار