امکان شخصی‌سازی آواتارها به فیسبوک اضافه شد

شرکت فیسبوک امروز با انتشار بروزرسانی خود، قابلیت شخصی‌سازی و طراحی شکلک‌ها را برای کاربران فراهم ساخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیسبوک سرانجام قابلیت آواتارها را برای پلتفرم خود در دسترس قرار داد. کاربران این شبکه اجتماعی از امروز می‌توانند تا واکنش‌های خود را به‌صورت شکلک‌ها دیجیتالی طراحی کرده و از آن‌ها استفاده کنند. این آواتارها می‌توانند در پیام‌های شخصی و حتی قسمت نظرات قرار داده شوند.

اطلاعات کامل از قابلیت ساخت شکلک‌های شخصی‌سازی شده فیسبوک

قابلیت طراحی شکلک‌های فیسبوک مشابه با نمونه ساخت آواتارها در گوشی‌های هوشمند شرکت اپل است که البته تفاوت‌هایی نیز دارد. این قابلیت جدید که یک سال پس از معرفی رسمی در دسترس قرار گرفته شامل طراحی جدیدی در لباس‌ها و مدل موی شکلک‌های می‌شود. همچنین افراد می‌توانند نژاد و رنگ پوست مورد نظر برای شخصیت طراحی شده را انتخاب کنند. برای طراحی و شخصی‌سازی آواتارها، کاربران می‌بایست گزینه "Make Your Avatar" را پیدا کنند.

امکان شخصی‌سازی آواتارها به فیسبوک اضافه شد

این گزینه در بخش برچسب و یا همان استیکرها قرار گرفته است. در حالی که فعلاً این شکلک‌ها تنها برای استفاده در پیام‌های خصوصی، نمایه بخش بازی‌ها و قسمت نظرات قابل استفاده است، شرکت فیسبوک اظهار داشته که در آینده آواتارها را برای پست‌های متنی نیز فعال خواهد کرد. با توجه به انتشار این قابلیت در فیسبوک، حالا تلاش این شرکت برای رقابت با قابلیت‌های سرویس‌های شرکت اپل بیش از پیش مشخص شده است. شرکت اپل نیز سال ۲۰۱۸ با معرفی MeEmoji قابلیت مشابه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داد که در مدت زمان کوتاه بازخورد مثبت و زیادی را از سوی کاربران خود دریافت کرد.

امکان شخصی‌سازی آواتارها به فیسبوک اضافه شد

با توجه به تمایل کاربران در استفاده از چنین قابلیت‌هایی، انتظار می‌رود شرکت فیسبوک بتواند در مدتی کوتاه آواتارهای شخصی‌سازی شده را در بخش‌های مختلف منتشر کند و رکوردی جدید را ثبت کند. این امر با امکان استفاده از قابلیت جدید در تمامی بخش‌های فیسبوک بیش‌تر امکان‌پذیر خواهد بود. واضح است که با وجود کاهش چشمگیر کاربران این شبکه اجتماعی در طی سال‌های گذشته و به دلیل رسوایی‌های فیسبوک، این شرکت قصد عقب‌نشینی ندارد و همواره سعی می‌کند با ابرقدرت‌های دنیای فناوری رقابت کند.


بیشتر بخوانید: پایان ارز دیجیتال تلگرام/ آمریکا هم به خواسته پاول دورف تن نداد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار