مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارگفت: پارسال ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.

پرداخت ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالحسین اکبری مدیر جهاد کشاورزی بهار با بیان اینکه افزایش ضریب مکانیزاسیون در حوزه کشاورزی از اولویت‌های جهاد کشاورزی است، گفت: این اعتبار به عنوان تسهیلات در اختیار بهره برداران قرار خواهد گرفت تا در تجهیز گلخانه‌ها، واحد‌های تولیدی، مرغداری و دامداری، واحد تولید قارچ، خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی در بخش زراعت و باغبانی هزینه شود.

او در ادامه با اشاره به مزایای طرح‌های مکانیزاسیون در حوزه کشاورزی افزود: کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری در واحد سطح از مزایای ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی بهار با اشاره به پرداخت ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته عنوان کرد: کشاورزان برای دریافت این تسهیلات به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده اقدام کرده و از اولویت پرداخت برخوردار شوند.

اکبری افزود: تا کنون ۱۱۶ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال اعتبار تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به شهرستان بهار تخصیص داده شده است.

او با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی بخش کشاورزی افزایش کمیت، کیفیت و بهره وری محصولات تولیدی با توسعه و تجهیز مکانیزاسیون است، تأکید کرد: افزایش ضریب مکانیزاسیون علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید افزایش درآمد بهره برداران را نیز به دنبال خواهد داشت که این موضوع سبب رونق تولید در این حوزه خواهد شد.

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.