رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با گله احشام در کیلومتر ۵ جاده آبدانان به سمت دره شهر و تلف شدن ۳۲ راس بز در این حادثه خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصدف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با گله احشام، کارشناسان پلیس راه استان جهت بررسی بیشتر موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: گزارش کارشناسان پلیس راه حاکی از آن است که در اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با گله احشام در کیلومتر ۵ جاده آبدانان به سمت دره شهر، متاسفانه ۳۲ راس بز تلف شدند.

همتی زاده مطرح کرد: راننده سواری پژو به علت عدم توجه کافی به جلو، نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور به میزان ۵۰ در صد نسبت به صاحب گله مقصر شناخته شده و همچنین صاحب گله به علت نقض ماده ۲۱۰ آیین نامه راهور به میزان ۵۰ درصد نسبت به راننده سواری پژو مقصر می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه باید در مسیرحرکت خود به تابلو‌ها و علائمی که برای تردد حیوانات قرار داده شده، توجه کنند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.