مشاور استاندار و مدیر روابط عموی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی موفق باید تحلیل گر و آشنا به سواد رسانه‌ای باشد.

مدیران روابط عمومی باید تحلیل‌گر و آشنا به سواد رسانه‌ای باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله ربانی مهر مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری با تبریک روز ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای برای تحلیل و بررسی جایگاه تاثیرگذار روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش خصوصی است و باید از خدمات و زحمات این قشر تاثیرگذار جامعه به خوبی تقدیر کرد.

او گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و یک سازمان یا مجموعه دولتی و خصوصی هستند و در عصر ارتباطات یکی از بنیادی‌ترین دانشها، دانش روابط عمومی است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری گفت: مدیران، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها سه ضلع حوزه اطلاع رسانی هستند و هدف ما هماهنگی و انسجام این سه گروه است و در سال‌های اخیر شاهد انجام و هماهنگی خوبی در این حوزه‌ها بودیم، اما باید سعی کنیم مشکلات فعلی را حل کنیم و در جهت تقویت اطلاع رسانی در استان و اجرای سند اطلاع رسانی که اولویت حوزه اطلاع رسانی است حرکت کنیم.

ربانی مهر گفت: به مناسبت روز ارتباطات و اطلاع رسانی در استان همدان ۳۵ برنامه با مشارکت و همکاری هیات رئیسه روابط عمومی ها، بخش دولتی و بخش خصوصی پیش بینی کرده این که مهمترین آن‌ها گردهمایی روابط عمومی ها، ادای احترام به آرمان‌های شهداء، بازدید از رسانه ها، برنامه درخت کاریف تقدیر از روابط عمومی‌های فعال و برگزاری برنامه‌های آموزشی دوره ضمن خدمت، کارگاه‌ها و چندین برنامه دیگر می‌باشد.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری در پایان گفت: هدف ما ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات است و مدیران باید در این زمینه و با توجه به اهمیت موضوع توجه ویژه‌ای به حوزه روابط عمومی‌ها داشته باشند.

ربانی مهر گفت: مدیران روابط عمومی موفق باید تحلیل گر و آشنا به سواد رسانه‌ای باشد و از همه مهمتر اینکه سعی داریم روابط عمومی‌ها توانمند شوند و برای توانمند سازی روابط عمومی‌ها برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی در طی سال پیش بینی کرده ایم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید با رسانه‌ها ارتباط و تعامل زیادی داشته باشند و از طرفیت خوب رسانه‌ها جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه استفاده کنند، گفت:  بدون رسانه معمولا اهداف حوزه اطلاع رسانی نمی‌تواند موفق باشد و به نتیجه برسد.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت:استان همدان در حوزه رسانه ظرفیت خوبی دارد و باید ارتباط و تعامل با رسانه‌های رسمی و مجوز دار در اولویت باشد، اما در کنار آن باید ازظرفیت خوب فضای مجازی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.