مسئول ستاد بازسازی گلزار شهدای گمنام رابر گفت: بازسازی فاز سوم گلزار شهدای شهرستان رابر تا دو ماه آینده به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،اتمام بازسازی گلزارشهدای گمنام رابرتا دو ماه آینده سید ابوالقاسم میرسیدی، مسئول ستاد بازسازی گلزار شهدای گمنام رابر با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم برای شهدا خدمت و به این کار افتخار می‌کنیم؛ زیرا آنچه داریم متعلق به شهدا است، گفت: بازسازی فاز سوم گلزار شهدای شهرستان رابر تا دو ماه آینده به پایان می رسد. 

او افزود: مقبره این بنا طی سال‌های گذشته ساخته شده است که با توجه به آغاز دوباره عملیات بازسازی قبور گلزار شهدای گمنام رابر، نمای بیرونی و داخلی مقبره گلزارشهدا نیز ظرف مدت دو ماه آینده بازسازی می شود. 

میرسیدی با بیان اینکه اعتبار ساماندهی گلزار شهدا از خودیاری مردمی است، تصریح کرد: بازسازی بنا و برنامه‌هایی، مثل محوطه سازی که در دستور کار این ستاد قرار گرفته است، نیازمند اعتباری قریب  به ۲۵۰ میلیون تومان است.

 او گفت: برای اتمام این پروژه، همت بیشتر مردم را می‌طلبد تا به یاری خدا به زودی شاهد بازسازی این بنای معنوی که محلی برای برگزاری مراسمات در بهترین چشم انداز شهرستان رابر قرار دارد؛ باشیم.

مسئول ستاد بازسازی گلزار شهدای گمنام رابر با بیان اینکه درحال حاضر دو تیم مشغول نماکاری و کاشی کاری این بنای معنوی هستند، بیان کرد: با پیگیری امام جمعه رابر، ۱۵۰ میلیون تومان از استانداری به این بنا اختصاص داده شده است.

او گفت: به زودی در این مکان مقدس، ضمن زیارت قبور شهدا، شاهد برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا خواهیم بود. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار