جدیدترین خبر‌ها درباره شیوع ویروس کرونا در جهان و تحولات مربوط به آن را در این گزارش بخوانید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت تا صبح امروز (پنج‌شنبه) شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به چهار میلیون و ۴۲۹ هزار و ۲۳۵ نفر افزایش یافته است.

همچنین شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس به ۲۹۸ هزار و ۱۶۵ نفر و شمار بهبود یافتگان به یک میلیون و ۶۵۸ هزار و ۹۹۵ تن رسیده است.

با آنکه شمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در برخی کشورها کاهش پیدا کرده بود، اما افزایش ناگهانی موارد آلوده به این ویروس موجب نگرانی کشورها درباره شیوع موج دوم این بیماری شده است.

جدیدترین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در زیر بخوانید:

شمار واقعی جان باختگان کرونا در آمریکا بیش از ۱۰۰ هزار نفر است

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مقاله‌ای به قلم نیکلاس کریستوف نوشت: ما شمار قربانیان کرونا را به طور جداگانه و ایالت به ایالت جمع کرده‌ایم و به نظر می‌رسد حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار آمریکایی در نتیجه ابتلا به  بیماری همه گیر کرونا جان خود را از دست داده اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در شبانه‌روز گذشته، ۴۱۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده که با ثبت این موارد جدید، شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در افغانستان، به ۵ هزار و ۶۳۹ تن افزایش پیدا کرده است.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۴ فرد مبتلا به کرونا در افغانستان جان باخته و ۴۳ تن دیگر بهبود یافته‌اند. به این ترتیب، شمار جان باختگان ناشی از کرونا به ۱۳۶ تن و بهبود یافتگان به ۶۹۱ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرد آمار واقعی فوتی‌های کرونا در خانه‌های سالمندان انگلیس دو برابر میزان اعلام شده است.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از مرز ۲۵۰ هزار نفر عبور کرد

با ابتلای ۹ هزار و ۹۷۴ مورد جدید به ویروس کرونا، مجموع مبتلایان به این ویروس در روسیه به بیش از ۲۵۲ هزار نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
۲.۸ میلیون نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده‌اند

نتایج مطالعه‌ای که در موسسه پاستور فرانسه انجام شده است نشان می‌دهد حدود ۴.۴ درصد، یا دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، از جمعیت این کشور به ویروس جدید کرونا مبتلا شده‌اند که این رقم بسیار بالاتر از آمار رسمی است که دولت فرانسه اعلام می‌کند.

۴ سال پیش

دولت ژاپن برای کاهش جزئی محدودیت‌ها همزمان با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور اعلام آمادگی کرد.

۴ سال پیش

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ عصر دیروز چهارشنبه یک فروند هواپیمای خطوط هوایی سوریه حامل ۲۲۹ شهروند سوری که در خارج از این کشور به سر می‌بردند، از فروگاه بین المللی بغداد وارد فرودگاه بین المللی دمشق شدند.

بازگشت شهروندان سوری به کشور در راستای اجرای توصیه‌های کمیته ویژه مبارزه با کرونا وابسته به دولت سوریه است.

۴ سال پیش

در هند با تایید ۳۷۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا آمار کل مبتلایان به ۷۸،۰۰۳ نفر رسید.

۴ سال پیش

بنابر اعلام وزیر بهداشت ترکیه تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۴۳،۱۱۴ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳،۹۵۲ تن افزایش یافته است.

۴ سال پیش

واشنگتن پست نوشت: بیش از ۱۰۰ هزار واحد بازرگانی کوچک در آمریکا با توجه به افزایش خسارت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، برای همیشه تعطیل شدند.

۴ سال پیش

موسسه رابرت کخ آلمان اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۷۴ هزار و ۶۰ نفر رسیده است. این موسسه همچنین شمار جان‌باختگان کرونا در آلمان را هفت هزار و ۷۶۱ نفر گزارش داد.

۴ سال پیش
سازمان جهانی بهداشت: ممکن است ویروس کرونا هرگز از بین نرود

مایک رایان، کارشناس امور غیرمترقبه سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد ممکن است ویروس کرونا به ویروس رایج دیگری در جوامع ما تبدیل شود و ممکن است این ویروس هرگز از بین نرود. فکر نمی‌کنم هیچکس بتواند پیش بینی کند این بیماری چه زمانی از بین خواهد رفت. ممکن است این بیماری به یک مشکل طولانی مدت تبدیل شود.

۴ سال پیش
جدول کشورهای آلوده به ویروس کرونا

نگاهی به جدیدترین اخبار کرونایی جهان/ رقابت آمریکا، اسپانیا و روسیه بر سر جایگاه‌های اول تا سوم جدول کشورهای آلوده

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۸۵ هزار نفر رسید

سازمان جهانی بهداشت شمار کل مبتلایان به کرونا در آمریکا را یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۳۴۸ نفر، تعداد جان باختگان را ۸۵،۱۹۷ و شمار کل بهبودیافتگان را ۳۱۰،۲۵۹ اعلام کرد.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آمار واقعی اینجا چقدر اونوقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی ایران وضعش خوبه
اینا حداقل واقعیت رو می گن
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۴:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا رو شکر ایران وضعش از اینا بهتره، چه شما خوشت بیاد، چه بدت بیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی آمریکای دورغگوی قاتل شهید سردار سلیمانی، که رییس جمهورش یه قماربازه راست می گه؟؟؟ بعد ایران دروغ می گه؟؟ چی داری می گی می فهمی؟! یعنی بن سلمان که خاشقچی را با اره تیکه تیکه کرد واقعیت رو می گه ما دروغ می گیم؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من اشتباه مثبت دادم دوست عزیز همه چیز رو از اطراف خودت بررسی کن چن تا از فامیلای و دوست و اشنا و همسایه های خودتو فامیلات گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار