نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمله به یک خواهر و برادر فلسطینی و ضرب و جرح آن‌ها در ورودی شهر العیسویه در قدس اشغالی هر دو بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی یک دختر فلسطینی را به همراه برادرش در ورودی شهر العیسویه در قدس اشغالی بازداشت کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر با حمله به این دو و ضرب و جرح آن‌ها، هر دو را با خود بردند.

خانواده این خواهر و برادر فلسطینی گفتند: «نظامیان اشغالگر دختر و پسر ما را بدون هیچ دلیلی، در یک ایستگاه سوخت رسانی در ورودی العیسویه مورد ضرب و جرح قرار دادند و بازداشت کردند.»


بیشتر بخوانید:


روز گذشته نیز در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «الفوار» در جنوب الخلیل در کرانه باختری با تیراندازی به یک نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی، او را به شهادت رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است سربازان صهیونیستی همچنان به جستجوی منطقه می‌پردازند و قصد دارند تا تعداد بیشتری از فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری را دستگیر کنند.

رژیم صهیونیستی قصد دارد طی ماه‌های آتی در چارچوب طرح معامله قرن، بخشی از کرانه باختری را به اراضی اشغالی الحاق کند.

این تصمیم متجاوزانه و اشغالگرانه بر اساس توافقی که میان بنی گانتز، رئیس حزب آبی و سفید و بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود صورت گرفته است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سال گذشته در طرحی موسوم به معامله قرن اعلام کرد که بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ملحق خواهد شد. همچنین بر این اساس قرار است قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار