مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : به دنبال میزبانی‌های شایسته استان کرمانشاه در عرصه کشتی پیگیری‌های نهایی در جهت فراهم شدن شرایط حضور کشتی گیران کرمانشاه در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر کشتی ایران صورت گرفته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : به دنبال میزبانی‌های شایسته استان کرمانشاه در عرصه کشتی و تلاش و پیگیری‌های استاندار کرمانشاه در بهمن ماه سال ۹۸ در خصوص حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی ایران و همچنین موافقت مقام عالی وزارت نفت با این موضوع، اخیرا از سوی استاندار حامی ورزش کرمانشاه پیگیری‌های نهایی در جهت فراهم شدن شرایط حضور کشتی گیران شایسته استان کرمانشاه در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر کشتی ایران صورت گرفته است.

او گفت : بدون شک حضور قدرتمندانه کرمانشاه در عرصه لیگ برتر کشتی ایران علاوه بر گرم کردن تنور این رقابت‌ها می‌تواند در توسعه کشتی کرمانشاه در ابعاد مختلف نیز تاثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پیگری و حمایت‌های ارزشمند استاندار سختکوش و ساعی کرمانشاه در همه زمینه‌ها از جمله حمایت از توسعه ورزش قدردانی کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.