رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه از کشف و ضبط ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و غیربهداشتی در گشت‌های بازرسی اکیپ مشترک این شهرستان در ماه مبارک رمضان در محلات نواب صفوی، وزیری و بازار روز میدان آزادی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ایرج کاکایی رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه گفت : تیم مشترک متشکل از بازرسان و کارشناسان ادارات دامپزشکی، اجراییات، بهداشت، اصناف و نماینده‌ای از فرمانداری در این عملیات حضور داشتند و متخلفان بهداشتی در این مناطق از شهر کرمانشاه شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلف بهداشتی و تهدید سلامت شهروندان به جد برخورد خواهیم کرد، گفت : در این بازدید مستمر بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد از جمله امعاء و احشاء، کله پاچه، گوشت چرخ کرده از قبل حاضر شده کشف، ضبط، جمع آوری و در محل اداره کنترل و پیشگیری از تخلفات شهری شهر کرمانشاه با حضور نمایندگان ادارات مربوطه معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه به اجرای گشت‌های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه‌ها در این شهرستان اشاره و افزود: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

کاکایی از تلاش‌های اکیپ مشترک و پرسنل خدوم دامپزشکی کرمانشاه به خاطر جدیت، پیگیری و پشتکار مثال زدنی در امر نظارت بر اجرای موازین بهداشتی که متضمن سلامت غذای مصرفی همشهریان است، قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.